تاریخ انتشار: 30 تیر 1403 |
زمان مطالعه: 10 دقیقه

این روزها بیش از هر زمان دیگری، فناوری و لوکس بودن با هم ادغام شده‌اند؛ به این معنی که تجمل و نوآوری‌های پیشرفته در قلمرو گوشی‌های هوشمند نیز دیده می‌شود. گران‌ترین گوشی‌های بازار دیگر فقط وسایل ارتباطی نیستند. آنها شاهکارهایی هستند که با مواد کمیاب آراسته شده و از  ویژگی‌های بی‌نظیری بهره می‌برند.

در این مقاله از پلازا دیجیتال، به تعدادی از گران‌ترین گوشی‌های روز دنیا نگاهی می‌اندازیم و دستگاه‌های استثنایی را به نمایش می‌گذاریم که در کنار قیمت بالا، تجربه کاربری بی‌نظیری را نیز ارائه می‌کنند. همراه ما باشید.

گران‌ترین گوشی‌های جهان

گوشی Vertu METAVERTU II

VERTU METAVERTU II jpg

صفحه نمایشOLED 6.78 اینچی با رزولوشن 1260 در 2800 پیکسل
نوع تراشهQualcomm Snapdragon 8 Gen 2
مقدار رم12 گیگابایت
مقدار حافظه داخلیتا 1 ترابایت
کیفیت دوربین3 گانه 50 + 50 + 8 مگاپیکسل
ظرفیت باتری5100 میلی آمپر

نقاط قوت:

  • جنس بدنه سوپرلوکس
  • کیف پول دیجیتال ویژه برای ذخیره ارز دیجیتال

گوشی Vertu METAVERTU II مظهر فناوری لوکس و پیشرفته است که ظرافت را با عملکرد خوب ادغام می‌کند. این گوشی هوشمند که با دقت بی‌نظیر ساخته شده، دارای طراحی پیچیده‌ای است که از بدنه‌ای ساخته شده از بهترین مواد مانند تیتانیوم و چرم تمساح تشکیل شده است. METAVERTU II فقط زیبا نیست. این دستگاه دارای سخت افزارهای درجه یک از جمله پردازنده اسنپدراگون نسل 2، یک صفحه نمایش خیره کننده AMOLED و یک سیستم دوربین پیشرفته است که با تجهیزات عکاسی حرفه‌ای رقابت می‌کند. هر دستگاه به طور دقیق با دست مونتاژ شده و اطمینان حاصل می‌شود که تمام جزئیات کامل هستند تا آن را به یک شاهکار واقعی در دنیای فناوری گوشی‌های هوشمند تبدیل کند.

VERTU METAVERTU II فراتر از سخت افزار چشمگیر خود، تجربه کاربری بی‌نظیری را از طریق خدمات انحصاری خود ارائه می‌دهد. مالکان این گوشی به خدمات دربان 24 ساعته دسترسی دارند و برای هر نیازی، از ترتیبات سفر گرفته تا رزرو کردن در پرطرفدارترین رستوران‌ها، کمک‌های شخصی ارائه می‌کنند. این گوشی همچنین دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته است که تضمین می‌کند اطلاعات شما با بالاترین استانداردها محافظت می‌شود. VERTU METAVERTU II با ترکیبی از لوکس بودن، عملکرد و خدمات انحصاری، به عنوان نمادی از اعتبار و نوآوری شناخته شده و برای کسانی که چیزی جز بهترین‌ها را از گوشی خود نمی‌خواهند بهترین است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل S24 Ultra

s24 ultra jpg

صفحه نمایشDynamic AMOLED 2X 6.8 اینچی با رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل
نوع تراشهQualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3
مقدار رم12 گیگابایت
مقدار حافظه داخلیتا 1 ترابایت
کیفیت دوربینچهار گانه 200 + 50 + 10 + 12 مگاپیکسل
ظرفیت باتری5000 میلی آمپر

نقاط قوت:

  • عملکرد و عمر باتری بهتر از همیشه
  • دوربین‌های عالی با کیفیت فوق العاده عکس و فیلم
  • فریم تیتانیومی و شیشه مقاوم گوریلا آرمور

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra جدیدترین پرچمدار این شرکت و نماینده تمام قد این برند است که از طراحی شیک و ممتاز با صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت AMOLED بهره می‌برد که وضوح و روشنایی خیره کننده‌ای دارد. این گوشی که به یک سیستم دوربین همه کاره مجهز شده، در گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت در شرایط نوری مختلف عالی است و برای علاقه مندان به عکاسی یک انتخاب برجسته به حساب می‌آید. عملکرد قدرتمند آن، چندوظیفگی راحت و بازی روان را تضمین می‌کند، که توسط آخرین پردازنده اسنپدراگون و رم کافی تضمین شده است.

علیرغم قیمت بالای Galaxy S24 Ultra ویژگی‌های پیشرفته و عملکرد قوی هوش مصنوعی این گوشی، آن را به انتخابی درجه یک برای کسانی که به دنبال بهترین‌ها هستند تبدیل کرده است. عمر باتری خوب است، اگر چه می‌توانست بهتر باشد و تجربه نرم افزاری غنی از ویژگی‌ها می‌تواند برای برخی بیش از اندازه باشد.
اما در کل باید گفت Galaxy S24 Ultra برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی اندرویدی پرچمدار با قابلیت‌های پیشرفته هستند گزینه بسیار مناسبی است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل S24 Ultra با ظرفیت 1 ترابایت و رم 12 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل S24 Ultra با ظرفیت 1 ترابایت و رم 12 گیگابایت

107,999,000 تومان
مشاهده و خرید

گوشی VERTU SIGNATURE V

VERTU SIGNATURE V jpg

صفحه نمایشصفحه نمایش 2 اینچی QVGA TFT LCD رنگی با رزولوشن 240 در 320، محافظت شده توسط کریستال یاقوت کبود
سیستم عاملمبتنی بر لینوکس
مقدار رم3 گیگابایت
رام32 گیگابایت
وزن166 تا 238 گرم
اتصالاتمجهز به بلوتوث، وای فای و کانکتور MicroUSB با پشتیبانی از USB On-The-Go

 

نقاط قوت:

  • مواد و عناصر طراحی ممتاز، مانند نمایشگر کریستال یاقوت کبود، صفحه کلید یاقوتی و عناصر چرمی دست ساز
  • زنگ‌های منحصر به فرد ساخته شده توسط ارکستر سمفونیک لندن

VERTU SIGNATURE V گران‌ترین گوشی جهان در سال 2024 است که دارای نماد درجه یک ساخته شده از طلای 18 عیار، الماس‌های خیره ‌کننده و پوست نفیس تمساح است. این گوشی فقط یک ابزار ارتباطی نیست، بلکه یک اثر هنری است!

با VERTU، یک برند بریتانیایی گوشی‌های هوشمند لوکس که در سال 1998 تأسیس شده، نهایت تجمل را تجربه کنید. ساخته شده از نقره عیار بالا و یاقوت، که از پیچیدگی و تجمل بی‌نظیری بهره برده است. این گوشی گزینه‌های سفارشی سازی ممتاز از جمله منبت کاری طلا و الماس نیز دارد. هر یک از اجزای این گوشی که کاملاً دست ساز هستند، با تلاش دقیق ساخته شده‌اند که نشان از مهارت بی‌نظیر سازندگان آن است.

VERTU SIGNATURE بهترین خدمات دربان را برای مشتریان با دستیار شخصی برای رزرو رستوران، سفارش هدیه، ترتیبات سفر، مدیریت برنامه و غیره ارائه می‌دهد. این گوشی بی‌شک برای همه نیست و فقط اشخاصی که به کالاهای لوکس علاقه دارند از طرفداران آن هستند.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرومکس ظرفیت 1 ترابایت و رم 6 گیگابایت

iphone 13 promax jpg

صفحه نمایشSuper Retina XDR OLED 6.7 اینچی با رزولوشن 1284 در 2778 پیکسل
نوع تراشهApple A15 Bionic
مقدار رم6 گیگابایت
مقدار حافظه داخلی1 ترابایت
کیفیت دوربین3 گانه 12 + 12 + 12 مگاپیکسل
ظرفیت باتری4300 میلی آمپر

نقاط قوت:

  • دوربین بسیار باکیفیت
  • بهترین باتری آیفون تا کنون
  • قدرت زیاد!

آیفون 13 پرو مکس از پرچمدارهای اپل بوده و مظهر اوج فناوری گوشی‌های هوشمند این برند است. در کنار طراحی شیک، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Retina XDR با فناوری ProMotion است که نرخ تازه سازی تطبیقی ​​را تا 120 هرتز برای تصاویری روان‌تر و ورودی لمسی دقیق‌تر ارائه می‌دهد. همچنین با استفاده از پردازنده A15 Bionic، عملکرد قوی را تضمین کرده و امکان انجام چند وظیفه‌ای بی‌وقفه، بازی‌های سطح بالا و عکاسی پیشرفته را فراهم می‌کند. سیستم دوربین دستگاه بسیار قابل توجه بوده و مجهز به لنز سه گانه شامل لنزهای فوق عریض، عریض و تله فوتو بهبود یافته است که قادر به گرفتن عکس و فیلم‌های خیره کننده در شرایط نوری مختلف است. معرفی قابلیت‌های Photographic Styles و ProRAW به کاربران امکان کنترل خلاقانه‌تری بر روی تصاویر خود می‌دهد.

عمر باتری در آیفون 13 پرو مکس بهبودهای قابل توجهی داشته و زمان استفاده طولانی‌تری را تضمین می‌کند. همچنین با گزینه‌های ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت، فضای کافی را برای برنامه‌ها، فایل‌های رسانه‌ای و بزرگ فراهم می‌کند و برای افراد حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا ایده‌آل است. این دستگاه همچنین از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند و از سرعت اینترنت سریع‌تر و عملکرد بهتر اطمینان می‌دهد. کیفیت ساخت آن نیز بی‌عیب و نقص است، با پوشش جلویی سپر سرامیکی و قاب فولادی ضد زنگ درجه جراحی که دوام این گوشی را افزایش می‌دهد.

به طور کلی باید بگوییم آیفون 13 پرو مکس دستگاهی قوی و با ویژگی‌های غنی است که هم به کاربران عادی و هم علاقه مندان به فناوری به خوبی خدمت رسانی می‌کند.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرو مکس ظرفیت یک ترابایت با رم 6 گیگابایت (Not Active-اورجینال)

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرو مکس ظرفیت یک ترابایت با رم 6 گیگابایت (Not Active-اورجینال)

105,999,000 تومان
مشاهده و خرید

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرو ظرفیت 1 ترابایت و رم 6 گیگابایت

iphone 13 pro jpg

صفحه نمایشSuper Retina XDR OLED 6.1 اینچی با رزولوشن 1170 در 2532 پیکسل
نوع تراشهApple A15 Bionic
مقدار رم6 گیگابایت
مقدار حافظه داخلی1 ترابایت
کیفیت دوربین3 گانه 12 + 12 + 12 مگاپیکسل
ظرفیت باتری3095 میلی آمپر

نقاط قوت:

  • صفحه نمایش زیبا و درخشان
  • عملکرد باورنکردنی
  • دوربین‌های قوی
  • عمر باتری بسیار بهبود یافته

آیفون 13 پرو اغلب به دلیل پیشرفت‌های قابل توجه در عملکرد، طراحی و قابلیت‌های دوربین مورد تحسین قرار می‌گیرد. این گوشی صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR با فناوری ProMotion دارد که نرخ تازه سازی 120 هرتزی داشته و تجربه بصری خوبی برای بازی، گشتن در اینترنت و استفاده کلی می‌دهد. با بهره گیری از تراشه A15 Bionic عملکردی بی‌نظیر ارائه می‌دهد و در زمره یکی از سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است. سیستم دوربین سه گانه شامل یک لنز فوق عریض، عریض و تله فوتو است که هر کدام برای عملکرد بهتر در نور کم و عکاسی ماکرو با جزئیات بیشتر ارتقا یافته‌اند. قابلیت‌های جدید Photographic Styles و ProRAW نیز به کاربران امکان افزودن خلاقیت بیشتر برای عکس‌هایشان را می‌دهد.

از نظر عمر باتری، آیفون 13 پرو شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی است و زمان استفاده طولانی‌تری را نسبت به مدل‌های قبلی خود ارائه می‌دهد. این قابلیت با پشتیبانی از اتصال 5G تکمیل شده و سرعت دانلود و مرور سریع‌تر را تضمین می‌کند.
در پایان باید گفت آیفون 13 پرو یک دستگاه کاملاً لوکس است که از نظر عملکرد، کیفیت دوربین و تجربه کاربری عالی است و بهترین انتخاب برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند درجه یک هستند به شمار می‌آید.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرو ظرفیت یک ترابایت با رم 6 گیگابایت (Not Active-اورجینال)

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرو ظرفیت یک ترابایت با رم 6 گیگابایت (Not Active-اورجینال)

91,999,000 تومان
مشاهده و خرید

سخن آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی تعدادی از گران‌ترین گوشی‌های روز دنیا پرداختیم و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر یک آشنا شدیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال یکی از بهترین منابع برای خرید انواع گوشی موبایل از برندهای معروف دنیا به حساب می‌آید. ‌همچنین اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند جدید هستید، بهترین محصولات روز دنیا را با بهترین قیمت و شرایط ویژه در پلازا دیجیتال خواهید یافت.

سوالات متداول کاربران

آیا دوربین‌ گوشی‌های گران قیمت خیلی بهتر از مدل‌های معمولی هستند؟

بله، آنها اغلب دارای سیستم‌های دوربین پیشرفته با لنزها، حسگرها و پیشرفت‌های نرم ‌افزاری برتر هستند که کیفیت عکس و فیلم فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

آیا گوشی‌های هوشمند گران قیمت عملکرد بهتری دارند؟

این گوشی‌ها شامل جدیدترین پردازنده‌ها، رم بیشتر و قابلیت‌های گرافیکی پیشرفته هستند که عملکرد بالاتری را برای همه برنامه‌ها ارائه می‌کنند.

مه جبین تیموری

من یک مهندس کامپیوتر و علاقه مند به تقریباً هر چیزی در حوزه تولید محتوا هستم. به تکنولوژی، گجت های جدید و اخبار حوزه اون علاقه دارم و در موردش مطلب می نویسم. از سال 95 در این حوزه فعال هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *